アメリカ進出・ニッポンのアメリカ事業部byシカゴ太郎

新・アメリカ進出 設立登記から事業支援

Final 7.7 Miles



Thanks to Mr. & Mrs. Inoue, former president of Sanyo America.
They are going back to Japan soon and we did our final Busse Woods farewell run(jog) and a brunch. The final run but our first outdoor run for the start of the season.

The Spring is still yet to come in Chicago, but we all can feel the definite soon to come season now.  Despite the chilly weather and I usually do not want to run with other people, it was great run.

元サンヨー社長ご夫妻とファイナルラン、12km+。 
これから帰国後はジャパンのみんなと一緒に一層イベントでの盛り上がりと健康をお祈りしております。  感慨深すぎますです。。本当にお世話になりました!これまで数々のイベントに参加しましたが、『岸岡さんの走る姿を始めて見ました!』とのお言葉!face08



ラグビー軍団もとなりのテーブルで盛り上がっていましたが、いよいよシカゴもアウトドアのシーズンインですね! シカゴマラソン登録は大変なことになりましたが、四月のシャムロックを皮切りに、その他のミニレースを経て、シカゴトライアスロンやアイアンマンに向けて始動です。 頑張りましょう!