アメリカ進出・ニッポンのアメリカ事業部byシカゴ太郎

新・アメリカ進出 設立登記から事業支援

Nutrition for Eyes

Nutrition for your eyes with our customer, Rohto's Gold 40 eye drops.

Probably the best eye drops I've ever used with all of the necessary nutrition for your eyes in the age of 40's.

Highly recommended, but can't find this Gold 40 yet in Amazon nor in stores yet.

Hope they carry this soon in the States too.

Had a meeting at the Inverness Golf Club today and watching the beautiful fairways and greens helped sooth my eyes too.

来客時間までに戻れるようにゴルフ場に飛び出してとんぼ返り。

目が疲れて見えません。。。icon11icon10

Inverness GC


会社から30分圏内に30近いゴルフ場がありますが、ゴルフに行けてないのが辛いところです。

ゴルフ場では、


ゴルフ場以外の用途が多く、ビジネスミーティング@プライベートゴルフ場にお招き頂きました。 本日も、女性たちのコンファレンスで賑わっていました。 

発想と思考力をリフレッシュさせるために常に違う環境下に身を置かねばなりません。 目も少し楽になりました。 2時間ほどでしたがお話ができて素晴らしかったです。 有難うございました。 

忍耐との闘いです。 ビジネスも本当に不思議なご縁で成り立っていっていますですね。 ロート・ゴールド40、最高です。 有難うございました!